WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "55c0f577-70ec-4e5b-80e4-95d9fe7dd65e"}, "_deposit": {"created_by": 1, "id": "2296", "owners": [1], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "2296"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:hyogo-u.repo.nii.ac.jp:00002296", "sets": ["228"]}, "author_link": ["4223"], "item_4_alternative_title_19": {"attribute_name": "その他の言語のタイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_alternative_title": "A Study of Reading Standards for Informational Text in Common Core State Standards for English Language Arts : Assessing Whether the Reasoning is Sound and the Evidence is Relevant and Sufficient to Support the Claims"}]}, "item_4_biblio_info_7": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2016-09", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicPageEnd": "31", "bibliographicPageStart": "25", "bibliographicVolumeNumber": "49", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "兵庫教育大学研究紀要 : 人間発達教育専攻 特別支援教育専攻 教科教育実践開発専攻 教育実践高度化専攻 附属学校園"}]}]}, "item_4_publisher_27": {"attribute_name": "出版者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "兵庫教育大学"}]}, "item_4_source_id_11": {"attribute_name": "書誌レコードID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AA11984789", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_4_source_id_8": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "13493981", "subitem_source_identifier_type": "ISSN"}]}, "item_4_text_31": {"attribute_name": "その他の寄与者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_text_value": "ホリエ,ユウジ"}, {"subitem_text_value": "Horie,Yuji"}]}, "item_4_version_type_15": {"attribute_name": "著者版フラグ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_version_resource": "http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85", "subitem_version_type": "VoR"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "堀江, 祐爾"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "4223", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2021-12-06"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "AA119847890490004.pdf", "filesize": [{"value": "9.0 MB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_free", "mimetype": "application/pdf", "size": 9000000.0, "url": {"label": "AA119847890490004.pdf", "url": "https://hyogo-u.repo.nii.ac.jp/record/2296/files/AA119847890490004.pdf"}, "version_id": "9534b336-1f32-4a75-a669-db22a9d99e49"}]}, "item_keyword": {"attribute_name": "キーワード", "attribute_value_mlt": [{"subitem_subject": "全米共通スタンダード", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "国語科のスタンダード", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "説明文のための読むことのスタンダード", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "理由や根拠によって支えられているかの吟味", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "Common Core State Standards for English Language Arts", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "CCSS", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "Reading Standards for Informational Text", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "assessing whether the reasoning is sound and the evidence is relevant and sufficient to support the claims", "subitem_subject_scheme": "Other"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "アメリカ合衆国における「説明文のための読むことのスタンダード」に関する考察 : 理由や根拠によって支えられているかの吟味", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "アメリカ合衆国における「説明文のための読むことのスタンダード」に関する考察 : 理由や根拠によって支えられているかの吟味"}]}, "item_type_id": "4", "owner": "1", "path": ["228"], "permalink_uri": "http://hdl.handle.net/10132/17016", "pubdate": {"attribute_name": "公開日", "attribute_value": "2016-10-19"}, "publish_date": "2016-10-19", "publish_status": "0", "recid": "2296", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["アメリカ合衆国における「説明文のための読むことのスタンダード」に関する考察 : 理由や根拠によって支えられているかの吟味"], "weko_shared_id": -1}
アメリカ合衆国における「説明文のための読むことのスタンダード」に関する考察 : 理由や根拠によって支えられているかの吟味
http://hdl.handle.net/10132/17016
http://hdl.handle.net/10132/17016b023236b-f4b9-4e9f-87ac-0873327b25c6
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
AA119847890490004.pdf (9.0 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-10-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | アメリカ合衆国における「説明文のための読むことのスタンダード」に関する考察 : 理由や根拠によって支えられているかの吟味 | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 全米共通スタンダード | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 国語科のスタンダード | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 説明文のための読むことのスタンダード | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 理由や根拠によって支えられているかの吟味 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Common Core State Standards for English Language Arts | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | CCSS | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Reading Standards for Informational Text | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | assessing whether the reasoning is sound and the evidence is relevant and sufficient to support the claims | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
堀江, 祐爾
× 堀江, 祐爾 |
|||||
書誌情報 |
兵庫教育大学研究紀要 : 人間発達教育専攻 特別支援教育専攻 教科教育実践開発専攻 教育実践高度化専攻 附属学校園 巻 49, p. 25-31, 発行日 2016-09 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13493981 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11984789 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
その他の言語のタイトル | ||||||
その他のタイトル | A Study of Reading Standards for Informational Text in Common Core State Standards for English Language Arts : Assessing Whether the Reasoning is Sound and the Evidence is Relevant and Sufficient to Support the Claims | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 兵庫教育大学 | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | ホリエ,ユウジ | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | Horie,Yuji |