WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "aa3ce1cc-f200-40aa-8664-7f8bf43b4f86"}, "_deposit": {"created_by": 1, "id": "17035", "owners": [1], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "17035"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:hyogo-u.repo.nii.ac.jp:00017035", "sets": ["420"]}, "author_link": ["22504", "22505"], "item_4_alternative_title_19": {"attribute_name": "その他の言語のタイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_alternative_title": "A practical study aimed at helping junior high school students with special educational needs to acquire coping skills : Visualizing coping skills using a four-panel storyboard"}]}, "item_4_biblio_info_7": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2023-03", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicPageEnd": "49", "bibliographicPageStart": "39", "bibliographicVolumeNumber": "29", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "発達心理臨床研究"}]}]}, "item_4_identifier_registration": {"attribute_name": "ID登録", "attribute_value_mlt": [{"subitem_identifier_reg_text": "10.15117/00020529", "subitem_identifier_reg_type": "JaLC"}]}, "item_4_publisher_27": {"attribute_name": "出版者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "兵庫教育大学発達心理臨床研究センター"}]}, "item_4_source_id_11": {"attribute_name": "書誌レコードID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AA11553776", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_4_source_id_8": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "24344265", "subitem_source_identifier_type": "ISSN"}]}, "item_4_text_31": {"attribute_name": "その他の寄与者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_text_value": "カトウ, ケイコ"}, {"subitem_text_value": "イシバシ, ユキコ"}, {"subitem_text_value": "KATO, Keiko"}, {"subitem_text_value": "ISHIBASHI, Yukiko"}]}, "item_4_version_type_15": {"attribute_name": "著者版フラグ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_version_resource": "http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85", "subitem_version_type": "VoR"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "加藤, 桂子"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "22504", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}, {"creatorNames": [{"creatorName": "石橋, 由紀子"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "22505", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2023-04-21"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "hattatsushinri_vol29_04.pdf", "filesize": [{"value": "1.2 MB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_free", "mimetype": "application/pdf", "size": 1200000.0, "url": {"label": "hattatsushinri_vol29_04.pdf", "url": "https://hyogo-u.repo.nii.ac.jp/record/17035/files/hattatsushinri_vol29_04.pdf"}, "version_id": "e4d53cae-462d-4ed4-871f-62dbb9cc763a"}]}, "item_keyword": {"attribute_name": "キーワード", "attribute_value_mlt": [{"subitem_subject": "コーピング・スキル", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "4コマ思考", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "可視化", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "Coping skills", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "four-panel storyboard", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "visualization", "subitem_subject_scheme": "Other"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "特別な教育的ニーズのある中学生に対するコーピング・スキルの獲得を目指した実践研究─「4コマ思考」を通じた可視化の取り組み─", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "特別な教育的ニーズのある中学生に対するコーピング・スキルの獲得を目指した実践研究─「4コマ思考」を通じた可視化の取り組み─"}]}, "item_type_id": "4", "owner": "1", "path": ["420"], "permalink_uri": "https://doi.org/10.15117/00020529", "pubdate": {"attribute_name": "公開日", "attribute_value": "2023-03-31"}, "publish_date": "2023-03-31", "publish_status": "0", "recid": "17035", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["特別な教育的ニーズのある中学生に対するコーピング・スキルの獲得を目指した実践研究─「4コマ思考」を通じた可視化の取り組み─"], "weko_shared_id": 1}
特別な教育的ニーズのある中学生に対するコーピング・スキルの獲得を目指した実践研究─「4コマ思考」を通じた可視化の取り組み─
https://doi.org/10.15117/00020529
https://doi.org/10.15117/00020529c95c6c9e-6a2f-404d-9ee2-14ee15978a28
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-03-31 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 特別な教育的ニーズのある中学生に対するコーピング・スキルの獲得を目指した実践研究─「4コマ思考」を通じた可視化の取り組み─ | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | コーピング・スキル | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 4コマ思考 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 可視化 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Coping skills | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | four-panel storyboard | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | visualization | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.15117/00020529 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
加藤, 桂子
× 加藤, 桂子× 石橋, 由紀子 |
|||||
書誌情報 |
発達心理臨床研究 巻 29, p. 39-49, 発行日 2023-03 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 24344265 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11553776 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
その他の言語のタイトル | ||||||
その他のタイトル | A practical study aimed at helping junior high school students with special educational needs to acquire coping skills : Visualizing coping skills using a four-panel storyboard | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 兵庫教育大学発達心理臨床研究センター | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | カトウ, ケイコ | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | イシバシ, ユキコ | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | KATO, Keiko | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | ISHIBASHI, Yukiko |