WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "b3433853-8c83-4ed7-b6f8-e34a125e4116"}, "_deposit": {"created_by": 1, "id": "762", "owners": [1], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "762"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:hyogo-u.repo.nii.ac.jp:00000762", "sets": ["84"]}, "author_link": ["1216"], "item_4_alternative_title_19": {"attribute_name": "その他の言語のタイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_alternative_title": "The Development of the Elementary Social Studies Lesson Plan that Fosters Experiential Knowledge, Intuition, and Falsifiability : From the Development of the Theory of Teaching to Practice and Unit Assessment"}]}, "item_4_biblio_info_7": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2011-12", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicPageEnd": "40", "bibliographicPageStart": "31", "bibliographicVolumeNumber": "23", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "社会系教科教育学研究"}]}]}, "item_4_description_32": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_description": "論文", "subitem_description_type": "Other"}]}, "item_4_source_id_11": {"attribute_name": "書誌レコードID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AN10404320", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_4_source_id_8": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "09170049", "subitem_source_identifier_type": "ISSN"}]}, "item_4_text_31": {"attribute_name": "その他の寄与者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_text_value": "シモダテ,フミツグ"}, {"subitem_text_value": "Shimodate,Fumitsugu"}]}, "item_4_version_type_15": {"attribute_name": "著者版フラグ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_version_resource": "http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85", "subitem_version_type": "VoR"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "下舘, 史嗣"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "1216", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2021-12-06"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "AN104043200230004.pdf", "filesize": [{"value": "9.2 MB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_free", "mimetype": "application/pdf", "size": 9200000.0, "url": {"label": "AN104043200230004.pdf", "url": "https://hyogo-u.repo.nii.ac.jp/record/762/files/AN104043200230004.pdf"}, "version_id": "342b08b5-54ce-40b2-9fb1-905044acde62"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "経験知・直観・反証可能性を組み込んだ小学校社会科の授業設計 : 授業理論の開発から授業実践・単元テストヘ", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "経験知・直観・反証可能性を組み込んだ小学校社会科の授業設計 : 授業理論の開発から授業実践・単元テストヘ"}]}, "item_type_id": "4", "owner": "1", "path": ["84"], "permalink_uri": "http://hdl.handle.net/10132/14663", "pubdate": {"attribute_name": "公開日", "attribute_value": "2014-10-16"}, "publish_date": "2014-10-16", "publish_status": "0", "recid": "762", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["経験知・直観・反証可能性を組み込んだ小学校社会科の授業設計 : 授業理論の開発から授業実践・単元テストヘ"], "weko_shared_id": -1}
経験知・直観・反証可能性を組み込んだ小学校社会科の授業設計 : 授業理論の開発から授業実践・単元テストヘ
http://hdl.handle.net/10132/14663
http://hdl.handle.net/10132/14663e7a273ae-1017-4b1d-b289-eac8d77a4651
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
AN104043200230004.pdf (9.2 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2014-10-16 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 経験知・直観・反証可能性を組み込んだ小学校社会科の授業設計 : 授業理論の開発から授業実践・単元テストヘ | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
下舘, 史嗣
× 下舘, 史嗣 |
|||||
書誌情報 |
社会系教科教育学研究 巻 23, p. 31-40, 発行日 2011-12 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 09170049 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10404320 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
その他の言語のタイトル | ||||||
その他のタイトル | The Development of the Elementary Social Studies Lesson Plan that Fosters Experiential Knowledge, Intuition, and Falsifiability : From the Development of the Theory of Teaching to Practice and Unit Assessment | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | シモダテ,フミツグ | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | Shimodate,Fumitsugu | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 論文 |