Item type |
デフォルトアイテムタイプ(フル)(1) |
公開日 |
2024-11-30 |
タイトル |
|
|
タイトル |
小学校知的障害及び自閉症・情緒障害特別支援学級における個に応じた教育の充実に資する朝の活動時間についての実態調査 |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Investigation on the Actual Conditions of Morning Activity Time to Contribute to the Enhancement of Individualized Education in Special Needs Classes for Children with Intellectual Disabilities and Autism and Emotional Disabilities in Elementary Schools |
|
言語 |
en |
作成者 |
八木, 貴之
Yagi, Takayuki
中島, 武史
Nakashima, Takeshi
内海, 友加利
Utsumi, Yukari
|
主題 |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
小学校特別支援学級 |
主題 |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
インフォーマルなアセスメント |
主題 |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
朝の活動時間 |
主題 |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
実態把握 |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
elementary school special needs class |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
informal assessment |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
morning activity time |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
understand the actual situation of students |
出版者 |
|
|
出版者 |
国立大学法人兵庫教育大学 |
|
言語 |
ja |
日付 |
|
|
日付 |
2024-11-30 |
|
日付タイプ |
Issued |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
出版タイプ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
ID登録 |
|
|
ID登録 |
10.15117/0002000502 |
|
ID登録タイプ |
JaLC |
収録物識別子 |
|
|
収録物識別子タイプ |
EISSN |
|
収録物識別子 |
2189-3934 |
収録物名 |
|
|
収録物名 |
兵庫教育大学学校教育学研究 |
|
言語 |
ja |
巻 |
|
|
巻 |
37 |
開始ページ |
|
|
開始ページ |
259 |
終了ページ |
|
|
終了ページ |
266 |
書誌情報 |
兵庫教育大学学校教育学研究
巻 37,
号 37,
p. 259-266
|