Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2024-03-31 |
タイトル |
|
|
タイトル |
行動問題のある重度知的障害ASD児の登校場面における教室移動を促す支援―チーム支援の観点から― |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Supporting a child with autism spectrum disorder and severe intellectual disability exhibiting challenging behavior while moving to the classroom in a special school: Improving team support |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Challenging behavior |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Severe intellectual disability |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
ASD |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Team support |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Special school |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
ID登録 |
|
|
ID登録 |
10.15117/0002000318 |
|
ID登録タイプ |
JaLC |
著者 |
宮田, 賢吾
MIYATA, Kengo
村中, 智彦
MURANAKA, Tomohiko
|
書誌情報 |
教育実践学論集
巻 25,
p. 139-149,
発行日 2024-03
|
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
EISSN |
|
収録物識別子 |
2433-1791 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
出版者 |
|
|
出版者 |
兵庫教育大学大学院連合学校教育学研究科 |