Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2023-12-01 |
タイトル |
|
|
タイトル |
小学校特別支援学級での児童参画型作成ツールを活用した個別の指導計画に関する研究-知的障害児の実践における効果と課題の検討- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Study on Individualized Education Plans Using the Tool for Creating Children's Participation Plan in Special Needs Classes at Elementary School: Examination of the Effects and Challenges in the Practice of Children with Intellectual Disabilities |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
個別の指導計画 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
知的障害児 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
特別支援学級 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
児童参画 |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
individualized education plan |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
children with intellectual disabilities |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
special needs class |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
child participation |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
ID登録 |
|
|
ID登録 |
10.15117/0002000122 |
|
ID登録タイプ |
JaLC |
著者 |
小倉, 早織
OGURA, Saori
井澤, 信三
ISAWA, Shinzo
|
書誌情報 |
兵庫教育大学学校教育学研究
巻 36,
p. 121-129,
発行日 2023-11
|
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
EISSN |
|
収録物識別子 |
2189-3934 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
出版者 |
|
|
出版者 |
国立大学法人兵庫教育大学 |