WEKO3
アイテム
New York State Global History Classrooms: Case Study, Essential Question, and Social Studies Strategies Integrate Standards, Frameworks, and Assessments
http://hdl.handle.net/10132/15468
http://hdl.handle.net/10132/154681577fc08-49a9-43c2-920e-d286483a809e
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-05-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | New York State Global History Classrooms: Case Study, Essential Question, and Social Studies Strategies Integrate Standards, Frameworks, and Assessments | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Alan, Singer
× Alan, Singer× Eustace, Thompson |
|||||
書誌情報 |
The Journal of Social Studies Education 巻 4, p. 1-8, 発行日 2015-03 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 21867860 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |