WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "2a7cfa8b-50df-47f6-a854-ba84c17371d6"}, "_deposit": {"created_by": 8, "id": "16976", "owners": [8], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "16976"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:hyogo-u.repo.nii.ac.jp:00016976", "sets": ["417"]}, "author_link": ["22434"], "item_4_alternative_title_19": {"attribute_name": "その他の言語のタイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_alternative_title": "The Organic Relationship Between Units of Work and Subject Studies in the Virginia Curriculum: Focusing on the Position of the Social Studies in the Elementary Course of Studies in 1934 "}]}, "item_4_biblio_info_7": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2020-12", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicPageEnd": "30", "bibliographicPageStart": "21", "bibliographicVolumeNumber": "32", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "社会系教科教育学研究"}]}]}, "item_4_identifier_registration": {"attribute_name": "ID登録", "attribute_value_mlt": [{"subitem_identifier_reg_text": "10.15117/00020471", "subitem_identifier_reg_type": "JaLC"}]}, "item_4_publisher_27": {"attribute_name": "出版者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "社会系教科教育学会"}]}, "item_4_source_id_8": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "27591395", "subitem_source_identifier_type": "EISSN"}]}, "item_4_text_31": {"attribute_name": "その他の寄与者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_text_value": "サイトウ, ジンイチロウ"}, {"subitem_text_value": "Saito, Jinichiro"}]}, "item_4_version_type_15": {"attribute_name": "著者版フラグ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_version_resource": "http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85", "subitem_version_type": "VoR"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "斉藤, 仁一朗"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "22434", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2023-03-24"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "32-03saito.pdf", "filesize": [{"value": "1.9 MB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_note", "mimetype": "application/pdf", "size": 1900000.0, "url": {"label": "32-03saito.pdf", "url": "https://hyogo-u.repo.nii.ac.jp/record/16976/files/32-03saito.pdf"}, "version_id": "3ea9cb9d-0690-455a-9403-1401794768ec"}]}, "item_keyword": {"attribute_name": "キーワード", "attribute_value_mlt": [{"subitem_subject": "ヴァージニア・プラン", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "作業単元", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "社会科", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "コア・カリキュラム", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "Virginia Curriculum program", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "Units of Work", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "Social Studies", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "Core Curriculum", "subitem_subject_scheme": "Other"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "ヴァージニア・プランにおける作業単元と教科学習の有機的関連-1934年版初等コース・オブ・スタディにおける社会科の位置づけに焦点を当てて-", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "ヴァージニア・プランにおける作業単元と教科学習の有機的関連-1934年版初等コース・オブ・スタディにおける社会科の位置づけに焦点を当てて-", "subitem_title_language": "ja"}]}, "item_type_id": "4", "owner": "8", "path": ["417"], "permalink_uri": "https://doi.org/10.15117/00020471", "pubdate": {"attribute_name": "公開日", "attribute_value": "2023-03-24"}, "publish_date": "2023-03-24", "publish_status": "0", "recid": "16976", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["ヴァージニア・プランにおける作業単元と教科学習の有機的関連-1934年版初等コース・オブ・スタディにおける社会科の位置づけに焦点を当てて-"], "weko_shared_id": -1}
ヴァージニア・プランにおける作業単元と教科学習の有機的関連-1934年版初等コース・オブ・スタディにおける社会科の位置づけに焦点を当てて-
https://doi.org/10.15117/00020471
https://doi.org/10.15117/00020471e0edb686-88d8-4ed4-bd5d-1cc31d378f95
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
32-03saito.pdf (1.9 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-03-24 | |||||
タイトル | ||||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ヴァージニア・プランにおける作業単元と教科学習の有機的関連-1934年版初等コース・オブ・スタディにおける社会科の位置づけに焦点を当てて- | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | ヴァージニア・プラン | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 作業単元 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 社会科 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | コア・カリキュラム | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Virginia Curriculum program | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Units of Work | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Social Studies | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Core Curriculum | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.15117/00020471 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
斉藤, 仁一朗
× 斉藤, 仁一朗 |
|||||
書誌情報 |
社会系教科教育学研究 巻 32, p. 21-30, 発行日 2020-12 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||
収録物識別子 | 27591395 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
その他の言語のタイトル | ||||||
その他のタイトル | The Organic Relationship Between Units of Work and Subject Studies in the Virginia Curriculum: Focusing on the Position of the Social Studies in the Elementary Course of Studies in 1934 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 社会系教科教育学会 | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | サイトウ, ジンイチロウ | |||||
その他の寄与者 | ||||||
値 | Saito, Jinichiro |