WEKO3
アイテム
Implication of Dr. Thornton's Paper for Theory and Research on Social Studies in Japan : Does Subject Matter Precede Educational Aim? Additionally,Is De-contextual Talk about Social Studies Classes Possible?
http://hdl.handle.net/10132/15309
http://hdl.handle.net/10132/15309ce29b6f4-c710-4ea3-b0d2-57c46fb2edd3
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2014-12-12 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Implication of Dr. Thornton's Paper for Theory and Research on Social Studies in Japan : Does Subject Matter Precede Educational Aim? Additionally,Is De-contextual Talk about Social Studies Classes Possible? | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Watanabe, Tatsuya
× Watanabe, Tatsuya |
|||||
書誌情報 |
The Journal of Social Studies Education 巻 2, p. 65-72, 発行日 2013-03 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 21867860 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |