WEKO3
アイテム
How Well are Japanese Secondary Social Studies Student Teachers Prepared to Teach Global Issues? : Student Teacher's Perceptions about International Education
http://hdl.handle.net/10132/15303
http://hdl.handle.net/10132/153039be6ddc1-8fae-43ef-9717-e86ec518d179
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2014-12-12 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | How Well are Japanese Secondary Social Studies Student Teachers Prepared to Teach Global Issues? : Student Teacher's Perceptions about International Education | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Hashizaki, Yoriko
× Hashizaki, Yoriko× Kawaguchi, Hiromi |
|||||
書誌情報 |
The Journal of Social Studies Education 巻 2, p. 11-24, 発行日 2013-03 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 21867860 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |