WEKO3
アイテム
A Study of the Effectiveness of Written Corrective Feedback on L2 Development by Japanese Learners of English
http://hdl.handle.net/10132/18631
http://hdl.handle.net/10132/18631d05e883f-7d95-4aca-acf5-9326d4e7ae9e
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2020-03-31 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | A Study of the Effectiveness of Written Corrective Feedback on L2 Development by Japanese Learners of English | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |||||
資源タイプ | doctoral thesis | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
青山, 聡
× 青山, 聡× AOYAMA, SATOSHI |
|||||
書誌情報 | 発行日 2020-03-31 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
その他の言語のタイトル | ||||||
その他のタイトル | 日本人英語学習者の第2言語発達を促す書き言葉による訂正フィードバックに関する研究 | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Thesis | |||||
学位名 | ||||||
学位名 | 博士(学校教育学) | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||
学位授与機関識別子 | 14503 | |||||
学位授与機関名 | 兵庫教育大学 | |||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2020-03-22 | |||||
学位授与番号 | ||||||
学位授与番号 | 博第152号 |