WEKO3
アイテム
An Empirical Study on the Effectiveness of Task Repetition and Noticing of Forms on Facilitating Proceduralization of Linguistic Knowledge in Oral Task Performance
http://hdl.handle.net/10132/11082
http://hdl.handle.net/10132/110827908835f-4357-4c6c-b415-cf949e8740b2
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2014-06-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | An Empirical Study on the Effectiveness of Task Repetition and Noticing of Forms on Facilitating Proceduralization of Linguistic Knowledge in Oral Task Performance | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |||||
資源タイプ | doctoral thesis | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
伊達, 正起
× 伊達, 正起 |
|||||
書誌情報 | 発行日 2014-06-19 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
その他の言語のタイトル | ||||||
その他のタイトル | 口頭でのタスクパフォーマンスにおけるタスクの繰り返しと言語形式の気づきが言語知識の手続き化の促進に及ぼす有効性に関する実証的研究 | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Thesis | |||||
学位名 | ||||||
学位名 | 博士(学校教育学) | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||
学位授与機関識別子 | 14503 | |||||
学位授与機関名 | 兵庫教育大学 | |||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2014-03-27 | |||||
学位授与番号 | ||||||
学位授与番号 | 甲第231号 |